پزشکی و سلامت

ساخت وبلاگ

درمان بواسیر با لیزر

جراحی با لیزر یکی از انواع نوین عمل درمان بیماریهای نشیمنگاهی بشمار می‌آید در جراحی با لیزر به علت برش و انعقاد خون پس از بریدن، محل جراحی به طور کامل برای جراح باز و شفاف میشود و کاملا ریشه ها و شاخه های جانبی را می تواند به وضوح ببیند و امکان این که ریشه ها ناقص سوزانده شوند را به میزان زیادی کاهش می دهد به همین خاطر است که امکان برگشت بسیار کم و در حد صفر میشود.

در کلینیک مهنا ما توانسته ایم با استفاده از بهترین و مجهز ترین دستگاه های لیزر درمانی و همچنین کادر مجرب و حرفه ای بیماران عزیز را در سریع ترین زمان ممکن بدون بیهوشی درد و خونریزی و بدون بازگشت معالجه نموده به طوری که آن ها هیچ نوع دردی را متوجه نشوند و بلافاصله پس از عمل لیزر بتوانند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

هزینه عمل لیزر درمانی بواسیر

هزینه های درمان با لیزر متغیر هستند و هرگز از هزینه درمان به روش سنتی بیشتر نمی باشد خوشبختانه در حال حاضر بیمارانی که از بیمه تکمیلی برخوردار هستند، با رایزنی های انجام شده می توانند پس از جراحی با نامه ای از سوی پزشک خود مبلغ عمل خود را از بیمه دریافت نمایند.

در بیشتر بیماران تا وقتی که معاینه نشوند پزشک قادر نخواهد بود بیماری آن ها را تشخیص دهد . حال آنکه باید تشخیص داده شود آیا بیمار با درمان دارویی بهبود می یابد یا نیاز به جراحی با لیزر دارد. به همین خاطر در تماس تلفنی نمیتوان در خصوص هزینه ریالی بیماری مبلغ واحدی را عنوان کرد. حتی اگر بیمار دارای علائم مشخصی از بواسیر را داشته باشد بایستی حتما معاینه شود به این دلیل که یك بیماری ممكن است در افراد گوناگون علایم متفاوتی داشته باشد.

بواسیر یا هموروئید به عروق خونی متورم و بزرگ شده ای گفته می شود که در ناحیه تحتانی راست روده(رکتوم) و مقعد قرار دارند. عروق خونی به دلیل افزایش فشار داخلی متورم می شوند. هموروئید معمولا با افزایش فشار داخل شکمی ایجاد می شود.برخی از علل بالقوه آن ها عبارتند از:

  • وجود سختی و فشار در زمان حرکات روده (این وضعیت ممکن است به علت یبوست و یا اسهال بیش از حدباشد)
  • در طی دوران بارداری
  • چاقی
  • نشستن های طولانی
  • سرطان رکتوم
  • مقاربت مقعدی
  • بیماری های التهابی روده (بیماری کرونوکولیت اولسراتیو)

https://www.youtube.com/watch?v=TT6df1vtcWs

https://www.academia.edu/39969351/_%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C_%D8%A8%D9%88%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B1_%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AF

http://youth.rozblog.com/Forum/Post/1422

http://www.divephotoguide.com/user/ghazalmah/

http://forum.graphiran.com/blogs/Idea/comment171.html#comment171

http://www.webestools.com/profile-118592.html

پزشکی و سلامت...
ما را در سایت پزشکی و سلامت دنبال می کنید

برچسب : بواسیر,هموروئید,درمان هموروئید,درمان بواسیر با لیزر,لیزر هموروئید,کلینیک مهنا, نویسنده : maralmah healthy بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت: 12:35

بیشتر افراد مبتلا به اچ پی وی علائمی ندارند. اما اگر علائم آشکار شوند ، می توانند به اندازه ای خفیف باشند که فرد حتی اطلاعی از آلوده بودن خود نداشته باشد. این علائم می توانند شامل درد، خارش و خونریزی و یا شامل وجود زگیل تناسلی قابل مشاهده باشند. علائم معمولا ۲ تا ۳ ماه بعد از ابتلا به عفونت آشکار می‌شوند اما شما می‌توانید از ۳ هفته تا چند سال پس از عفونت نیز به این علائم دچار شوید. زگیل های تناسلی قابل مشاهده تنها درحالتی که عفونت فعال است ، ظاهر می‌شوند. اما هنگامی که زگیل قابل مشاهده نباشد نیز امکان انتقال ویروس وجود دارد.

نكاتى در مورد واكسن زگيل تناسلى

واکسن گارداسیل یا زگیل تناسلی، واکسنی است که برای پیشگیری از انواع مشخصی از HPV خصوصا تیپ 6،11،16،18 است کاربرد دارد. بنابراین از حدود 60-70% سرطان های دهانه رحم را پیشگیری می کند. همچنین سرطانهای مقعد ، ولو ،واژن ، وآلت مردان را نیز که با این تیپ HPVها ارتباط دارند پیشگیری می کند .همینطور تیپ های 11و 6 که 90% زگیل های تناسلی را ایجاد می کند پیشگیری می کند .بنابراین این واکسن گارداسیل 90% زگیل های تناسلی را پیشگیری می کند .

HPV مخصوصا تیپ 16 در بعضی سرطانهای سروگردن نیز دخالت دارد .واکسن گارداسیل در زنان  27-45 سالگی هم بی خطر است وممکن است در پیشگیری از زگیل تناسلی موثر باشد اما در پیشگیری از سزطان دهانه رحم گروه سنی موثر نیست .

این واکسن زگیل‌های موجود را درمان نمی‌کند اما برای افرادی هم که دچار زگیل شده اند توصیه می شود زیرا از انواع دیگر HPV که فرد دچار آن نشده است جلوگیری می کند .واکسن گارداسیل معمولا قبل از سنین نوجوانی و قبل از شروع فعالیت جنسی توصیه می شود. این واکسن در سال 1980 کشف شد. بعلاوه محافظت این واکسن از ویروسی HPV6-11 که مسبب 90% زگیل های تناسلی هستند فرد را از زگیل های تناسلی شایع هم محافظت می کند.در سال 2012 گاداسیل توسط FDAتائید شد .

منبع: www.beytoote.com

پزشکی و سلامت...
ما را در سایت پزشکی و سلامت دنبال می کنید

برچسب : واكسن زگيل تناسلى,HPV,واکسن HPV, نویسنده : maralmah healthy بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 13:37

خبرنامه